Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, , e.a.

Subject to Change

Creating Great Products and Services for an Uncertain World

Gebonden Engels 2008 1e druk 9780596516833
Verwachte levertijd ongeveer 16 werkdagen

Samenvatting

Om nog succesvol te zijn de in de continu veranderende en onvoorspelbare markten, is het nodig om regelmatig uw strategie over de hele linie heroverwegen. In plaats van het benaderen van productontwikkeling van binnenuit, moeten organisaties ook van binnenuit naar hun het proces kijken, te beginnen met de klantervaring. In dit boek leest u hoe succesvolle ondernemingen klantenervaringen kunnen - en moeten- gebruiken om het productontwikkelingsproces gestalte te geven, van begin tot einde.

Specificaties

ISBN13:9780596516833
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:186
Uitgever:O'Reilly
Druk:1
Hoofdrubriek:Organisatiekunde

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Introduction

1 The Experience Is the Product
2 Experience as Strategy
3 New Ways of Understanding People
4 Capturing Complexity, Building Empathy
5 Stop Designing 'Products'
6 The Design Competency
7 The Agile Approach
8 An Uncertain World

Bibliography
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Subject to Change