Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Testing Business Ideas

How to Get Fast Customer Feedback, Iterate Faster and Scale Sooner

Paperback Engels 2019 9781119551447
Verkooppositie 5483Hoogste positie: 153
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis

Samenvatting

7 out of 10 new products fail to deliver on expectations. Testing Business Ideas aims to reverse that statistic. In the tradition of Alex Osterwalder’s global bestseller Business Model Generation, this practical guide contains a library of hands-on techniques for rapidly testing new business ideas.

Testing Business Ideas explains how systematically testing business ideas dramatically reduces the risk and increases the likelihood of success for any new venture or business project. It builds on the internationally popular Business Model Canvas and Value Proposition Canvas by integrating Assumptions Mapping and other powerful lean startup-style experiments.

Testing Business Ideas uses an engaging 4-color format to:
- Increase the success of any venture and decrease the risk of wasting time, money, and resources on bad ideas
- Close the knowledge gap between strategy and experimentation/validation
- Identify and test your key business assumptions with the Business Model Canvas and Value Proposition Canvas

A definitive field guide to business model testing, this book features practical tips for making major decisions that are not based on intuition and guesses. Testing Business Ideas shows leaders how to encourage an experimentation mindset within their organization and make experimentation a continuous, repeatable process

Specificaties

ISBN13:9781119551447
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:368
Verschijningsdatum:12-11-2019
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over David Bland

David J. Bland is auteur en ondernemer in Silicon Valley. Hij helpt bedrijven groeien met behulp van de Lean Startup-methode, ontwerpdenken en businessmodelinnovatie.

Andere boeken door David Bland

Over Alexander Osterwalder

Dr. Alexander (Alex) Osterwalder is een van 's werelds meest invloedrijke strategie- en innovatiedeskundigen, een toonaangevende auteur, ondernemer en veelgevraagd spreker wiens werk de manier waarop gevestigde bedrijven zaken doen en hoe nieuwe ondernemingen ontstaan, heeft veranderd. Als een van de belangrijkste managementdenkers van deze tijd, staat Osterwalder bekend om het vereenvoudigen van het strategieontwikkelingsproces en het omzetten van complexe concepten in heldere toepasbare visuele modellen. Samen met Yves Pigneur bedacht hij het Business Model Canvas en het Value Proposition Canvas.

Andere boeken door Alexander Osterwalder

Inhoudsopgave

1 Design
Design the Team 3
Shape the Idea 15

2 Test
Hypothesize 27
Experiment 41
Learn 49
Decide 59
Manage 65

3 Experiments
Select an Experiment 91
Discovery 101
Validation 231

4 Mindset
Avoid Experiment Pitfalls 313
Lead through Experimentation 317
Organize for Experiments 323
Afterword 329

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Testing Business Ideas