Lees verder


Fred Reichheld is a Fellow at Bain & Company. He is the bestselling author of The Loyalty Effect, published by Harvard Business Review Press, as well as numerous articles published in Harvard Business Review.
Meer over de auteursThe Ultimate Question 2.0
How NET PROMOTER Companies Thrive in a Customer-Driven World
Gebonden Engels 2011 2e druk 9781422173350Samenvatting
In de eerste editie van dit boek was de meest essentiële vraag voor de toekomst van uw bedrijf: 'Zou u ons aanbevelen aan een vriend?' Door klanten deze vraag te stellen bent u in staat om mensen die kwaad spreken over uw organisatie en de reputatie van uw onderneming bezoedelen te identificeren, waarmee u kunt voorkomen dat ze overstappen naar de concurrentie.
U genereert hiermee een vitale statistiek: uw Net Promoter Score. Sinds de eerste publicatie van het boek, heeft Net Promotor binnen alle sectoren van het bedrijfsleven organisaties doen transformeren.
In deze geheel herziene en uitgebreide editie beschrijven Fred Reichheld en Rob Markey hoe Net Promoter in de praktijk wordt ingebouwd binnen een volwaardig managementsysteem en buitengewoon goede financiële en competitieve resultaten genereert.
Praktische en inzichtelijke, 'The Ultimate Question 2.0' bevat een blauwdruk voor duurzame groei en succes.
Trefwoorden
net promoter score klantenloyaliteit klantbehoud promoters klanttevredenheid detractors passives groeimanagement klantwaarde klantgerichtheid klantgedrag mond-tot-mondreclame lifetime value klantsegmentatie klantervaring goede winsten slechte winsten bedrijfsreputatie klantacquisitie kortetermijnresultaten kostenefficiëntie langetermijnwinst herhalingsaankopen marketingaccountability klantsucces prijsgevoeligheid share of wallet medewerkersbetrokkenheid klantfeedback klantenservice
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Fred Reichheld
Over Rob Markey
Inhoudsopgave
Introduction: From Score to System
Part 1: The Fundamentals of the Net Promoter System
1. Bad profits, good profits and the ultimate question
2. The measure of success
3. How NPS drives profitable growth
4. The enterprise story - measuring what matters
5. The rules of measurement
Part 2: Getting Results
6. Winning results with NPS
7. Economics and Inspiration: The Dual Imperatives
8. Close the Loop with customers
9. Organize for the long journey
10. The road ahead
Appendix: Advice for the journey
Notes
Acknowledgements
Index
About the authors
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan