Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Social Marketing - International Student Edition

Changing Behaviors for Good

Paperback Engels 2019 6e druk 9781544371863
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

The definitive textbook for the planning and implementation of programmes designed to bring about social change, no other text is as comprehensive and foundational when it comes to taking key marketing principles and applying them to campaigns and efforts

Specificaties

ISBN13:9781544371863
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Uitgever:Sage
Druk:6
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Social Marketing - International Student Edition