Lees verder


Adam Lashinsky is sinds 2001 werkzaam bij Fortune en is tegenwoordig adjunct-hoofdredacteur.
Meer over Adam LashinskyInside Apple
The Secrets Behind the Past and Future Success of Steve Jobs's Iconic Brand
Gebonden Engels 2012 1e druk 9781848547216Samenvatting
Als het kantoor van Apple de Chocoladefabriek van Willy Wonka zou zijn, dan is het boek van Adam Lashinsky het gouden ticket om uitgenodigd te worden door dit geheimzinnige bedrijf. 'Inside Apple' onthult de geheime systemen, tactieken en leiderschapsstrategieën die ervoor gezorgd hebben dat Steve Jobs en zijn bedrijf het ene na het andere succes wisten te behalen en een cultstatus rond elke product wisten te creëren.
Het boek biedt nieuwe informatie over hoe Apple voortdurend innoveert, deals sluit met leveranciers en hoe de transitie in het 'post-Jobs-tijdperk' plaatsvindt.
Lashinsky introduceert begrippen als 'DVI' (Apple's methode om aan elke taak een 'Direct Verantwoordelijk Individu' toe te wijzen) en geeft een inkijkje in de mysterieuze 'Top 100' (een jaarlijks ritueel waarvoor de 100 meest veelbelovende managers worden uitgenodigd voor een uiterst geheim meerdaags event met de CEO).
- Een must have voor alle Apple-liefhebbers
- Universele lessen over strategie, marketing en productdesign
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Adam Lashinsky
Inhoudsopgave
2. Embrace Society
3. Focus Obsessively
4. Stay Start-Up Hungry
5. Hire Disciples
6. Your Own Message
7. Overwhelm Friends/Dominate Foes
8. Plan for After Your Successor
9. Inspire Imitators
10. One More Thing
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan