Lees verder
Brand experiences
Het is tijd voor ervaringen, dat merk je aan alles
Paperback Nederlands 2004 1e druk 9789013022186Samenvatting
In een tijdperk waarin de gemiddelde consument enkele honderden reclameprikkels per dag te verwerken krijgt, wordt beraken belangrijker dan bereiken. Belevenissen of experiences spelen een sleutelrol in de huidige maatschappij.
Om de voordelen te kunnen benutten die experience marketing u als marketeer kan bieden, dient u de essentie van het experience vakgebied scherp te krijgen.
'Brand experiences' wijst u de weg in de wereld van experiences. Het schetst de opkomst van dit fenomeen en verschaft inzicht in de verschillende theorieën die worde gehanteerd. Ook laat het zien hoe experiences toegevoegde waarde kunnen hebben voor uw merk. Brand experiences biedt u handvatten om experiences te regisseren en kanalen voor interactie in te richten en geeft inspiratie door succesvolle experience-cases te behandelen.
Brand experience ontrafelt voor u de experience zodat u tot actie kunt overgaan, want 'het wordt pas leuk als u meedoet'.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Over dit boekje
Inleiding
1. Tijd voor beleving
2. Experiences ontrafeld
3. Brand experiences: merken met verhalen
4. Merkbelevenissen regisseren.
5. Beleving in de praktijk
6. What is your story?
Bronnen
Over de auteurs
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan