

Drs. Marten Waardenburg is als communicatiemanager werkzaam bij de SFB Verzekeringsgroep in Amsterdam.
Meer over Marten WaardenburgEvenementen als communicatiemiddel
Communicatie memo 52
Paperback Nederlands 2011 1e druk 9789013091700Samenvatting
Een evenement, of het nu zelf wordt georganiseerd of door derden, biedt bedrijven de mogelijkheid met de deelnemers aan het evenement te communiceren, een boodschap over te brengen of zelfs iets te bereiken op het gebied van een verandering in houding en gedrag. En daarmee is een evenement een communicatie-insturment, waarmee het bedrijf een communicatiedoelstelling kan realiseren.
Dit Communicatie Memo laat zien hoe evenementen in elkaar zitten en hoe ze kunnen worden ingezet als communicatie-middel. Het laat zien welke beslissingen moeten worden genomen en welke stappen moeten worden gezet om een evenement te organiseren en onder aandacht van de doelgroep te brengen.
Trefwoorden
evenementen communicatie beleveniscommunicatie evenementorganisatie communicatiedoelstellingen relatiebeheer doelgroepbenadering marketing merkbeleving kennisoverdracht zakelijke evenementen publieksevenementen eventmanagement motivatie-evenementen evenementbriefing promotie-evenementen beurzen kennisdeling evenementdoelstellingen incentives sponsorevenementen congres fundraising-evenementen wervingsevenementen besloten evenementen personeelsfeest openbare evenementen presentatie dealerbijeenkomsten roadshow
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
2 Een evenement organiseren, de voorbereiding
3 Een evenement organiseren, de praktijk
4 De dag van het evenement.. En daarna
5 Evenementen nader beschouwd
Over de auteur
Verschenen als Communicatie memo
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan