Lees verder


Ed van Eunen (1947) werkte in de reclame, in het marktonderzoek en is sinds 1980 sales promotion adviseur.
Meer over Ed van EunenHet complete handboek actiemarketing
Over het opzetten en uitvoeren van promotionele acties
Paperback Nederlands 2011 1e druk 9789043023443Samenvatting
Drie halen, twee betalen
Check je unieke nummer
Spaar alle plaatjes
Niet goed, geld terug
Klantenkaart
Zomerkorting
Bovenstaande lijst kan veel langer, want actiemarketing omvat een breed scala aan technieken die allemaal gericht zijn op het tijdelijk extra stimuleren van de verkoop. Ze bieden de consument soms verbazingwekkend veel voordeel.
De kunst bij actiemarketing is om te weten wat u wilt, te beseffen hoe het slagveld dat u gaat betreden eruitziet en vervolgens te bedenken wat de beste strategie is. Die strategie moet u met ijzeren discipline tot uitvoer brengen met de beste wapens die tot uw beschikking staan. In 'Het complete handboek actiemarketing' komen alle facetten van actiemarketing aan bod in een evenwichtige combinatie van praktische ervaringen en theoretische kennis. Van actiemarketing tot actiehandling en van inzet van social media tot de samenwerking tussen fabrikant en winkelier.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Ed van Eunen
Inhoudsopgave
1. plaats en rol van actiemarketing
2. Actiemarketingstrategie
3. Prijskortingen
4. Premiums
5. Spaaracties en loyaliteitsacties
6. Kansacties
7. Overige actiemarketing-technieken
8. Uitvoering en evaluaties van actiemarketingprojecten
9. Communicatie van actiemarketingactiviteiten
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan