Lees verder
Drs. ing. Wessel Berkman heeft sinds 1999 ervaring in commerciele optimalisatie. Hij is oprichter van The Brown Paper Company, De Commerciele Revoultie, The Social Selling Company en Employee Growth Factory. Zijn organisaties laten zich graag afrekenen op de behaalde meetbare duurzame resultaten. Naast dit werk schrijft hij boeken en houdt hij zich bezig met leiderschapsontwikkeling.
Meer over de auteursDe Brown Paper-methode - Herziene editie
De leukste aanpak die organisaties leert zich continu te verbeteren en onderscheiden
Paperback Nederlands 2015 2e druk 9789047008088Samenvatting
Organisaties met bestaansrecht hebben een sterk, onderscheidend en gemeenschappelijk beleefd DNA. Dit DNA staat garant voor de ultieme klantbediening, op de meest efficiënte en effectieve manier. Het creëert de meeste meerwaarde en is de reden waarom klanten graag bij jou kopen en talentvolle medewerkers graag bij je willen werken.
Veel organisaties zijn dit DNA bijna verloren. De grote vraag is: hoeveel tijd heb jij nog om het te herstellen?
Met de Brown Paper-methode versterken medewerkers, management en klanten gezamenlijk het onderscheidende DNA en creëren zij organische groei. Met veel plezier en energie. Het is een integrale benadering, met aandacht voor cultuur en structuren. Uitdagende coaching, trainingen en 'afspraak is afspraak' zorgen voor een slagvaardige organisatie die als één team opereert.
De Brown Paper-methode wordt al vijftien jaar met succes toegepast bij kleine en grote bedrijven als Ricoh, Sita, Peugeot en Mammoet. In 2014 werd The Brown Paper Company verkozen tot beste adviesbureau. In deze volledig herziene en uitgebreide editie zijn de ervaringen en inzichten van de afgelopen jaren verwerkt.
Specificaties
Expertrecensies (3)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Over Wessel Berkman
Over Hans van Wijhe
Over Dennis van Ravenswaaij
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan