Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Sales vanuit je Hart

Hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2017 1e druk 9789047010685
1
Voormalig Nr. 1Totaal 31 dagen
EvergreenTotaal 2146 dagen
Verkooppositie 4621Hoogste positie: 1
Direct te downloaden

Samenvatting

Klantgericht adviseren, de klant centraal of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Maar vaak raak je daardoor het contact met je eigen ambities kwijt, of het is juist een holle frase die verhult dat je gaat voor je eigen gewin. Jouw doel en het belang van de klant staan vaak op gespannen voet met elkaar. En wat kies je dan? Toch kun je het een doen zonder het ander na te laten. Maar dan moet je anders kijken naar de klant en naar jezelf. Tijd voor een nieuwe norm – tijd voor 'Sales vanuit je Hart'!

'Sales vanuit je Hart' is de weg naar een duurzame relatie met je klant, waarin ruimte is voor ieders ambitie. Want werkelijke meerwaarde voor beide partijen ontstaat wanneer je dicht bij jezelf blijft en contact maakt vanuit vertrouwen, waardoor de klant ontvankelijk wordt en je samen kunt onderzoeken waar jouw gewenste doel en zijn voordeel samenkomen. Essentieel bij 'Sales vanuit je Hart' is investeren aan het begin van een gesprek. Als je samen met de klant een goede basis legt, wordt het logisch en gemakkelijk om tot de deal te komen. Richard van Kray geeft je in dit boek het kader en de tools om echt van betekenis te zijn voor je klant, zonder dat je jezelf hoeft te vergeten.

Specificaties

ISBN13:9789047010685
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:192
Druk:1
Verschijningsdatum:8-6-2017
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
Sales vanuit je Hart - Stap uit de dierentuin van trucjes
Wieger Waardenburg | 31 augustus 2017
Authentiek verkopen. Het klinkt als het zoveelste woord uit de bullshit-kantoor-bingo, maar dat is het niet. De schrijver roept je op: zorg dat je oprecht geïnteresseerd bent, word naïef, ga vragen stellen en kap met die f*cking trucjes.
Lees verder

Lezersrecensies

4.9 van de 5
169 stemmen
158
4
3
3
1

Interviews en artikelen (1)

interview
Richard van Kray: ‘Vanuit je intentie volgt de transactie’
Richard van Kray 18 juli 2017 Helaas leren salesmanager en managers tijdens trainingen, seminars of een persoonlijke coaching vooral  om te sturen op de transactie. Een cruciale denkfout, argumenteert Richard van Kray in Sales vanuit je Hart. Een verkoper moet juist focussen op de klantrelatie en echt contact willen maken met de ander. Is deze intentie eerlijk en oprecht, dan volgt de transactie vanzelf.

Over Richard van Kray

Richard van Kray is oprichter van trainingsbureau De Klantbetekenaars en een veelgevraagd spreker. Hij is medebedenker van de filosofie Sales vanuit je Hart, die je leert om écht van betekenis te zijn voor de klant. Zijn boek 'Sales vanuit je Hart' staat al jarenlang bovenaan de bestsellerlijsten.

Andere boeken door Richard van Kray

Inhoudsopgave

Voorwoord

Deel I: De ontdekking
1. Mijn verhaal

2. De denkfout
Tegenstrijdige belangen
Partij kiezen
Het jager-prooisyndroom
Het salesharnas

3. De intentie
Het belang uitstellen
Van betekenis zijn
Het verstand verlamt
De voordelen

Deel II: De filosofie
4. De Sales vanuit je Hart-filosofie
Sales 3.0: De mindset van klantbetekenis
De evolutie in sales
Salesbasics: voordeel en vertrouwen
Ontvankelijkheid creëren
Sales vanuit je Hart: authentiek mét ambitie
Kwetsbaarheid tonen
De dynamiek

5. Het Sales vanuit je Hart-model
Industriële mindset versus verkoop als een ambacht
Het Sales vanuit je Hart-model als kompas
Klantbetekenis is de kern
Klantbetekenis: de definitie
De voorwaarden voor klantbetekenis
De wederkerigheid van kwetsbaarheid

6. Vier basisprincipes
Principe 1: Wees trouw aan jezelf!
Identiteit en etniciteit
Principe 2: Vertrouwen leidt tot vertrouwen
Principe 3: Toegevoegde waarde ontstaat in de dialoog
Principe 4: Neem initiatief op je intenties!

Deel III: De toepassing
7. Investeren aan de voorkant
De rol van invloed
De wetenschap van beïnvloeding
Het verschil tussen invloed en manipulatie
De metafoor van de glijbaan
Voor het gedrag gaan zitten
Storytelling
Loyaliteit

8. Ken je klant!
Ordenen
Socratisch inventariseren
Constructief confronteren
Feitelijke en persoonlijke informatie
Breedte- en dieptevragen
Committerend presenteren
Omgaan met reacties en bezwaren van de klant
Samen concluderen

Epiloog
Noten

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Sales vanuit je Hart