
Lees verder
Feike Cats is klantgerichtheidexpert en schrijver van 6 boeken over dit thema. Hij is bedenker van de woorden 'Klanthousiasme', "Verleuken" en "werkgeleuk". Cats wordt veel gevraagd voor het verzorgen van workshops en inspiratiesessies. Hij helpt organisaties, profit en non-profit, die de Klantgerichtheid willen verbeteren om zodoende meer uit (bestaande) Klanten en medewerkers te halen.
Meer over Feike CatsElke organisatie heeft te maken met klanttevredenheid (burger, patiënt, client), maar hoe zorg je ervoor dat klanten niet tevreden, maar enthousiast worden over jouw product of dienst?
In 'Verleuken kan iedereen' deelt Feike Cats praktische inzichten om van klanttevredenheid een onvergetelijke ervaring te maken.
Nu is er een speciale AI-versie van dit boek gemaakt! Deze vernieuwde gids biedt niet alleen de bekende strategieën van Cats, maar helpt je met behulp van AI om klantcommunicatie en -ervaringen nog effectiever te verbeteren. Een onmisbare handleiding voor iedereen die klantgerichtheid wil optimaliseren met de nieuwste technologie.
verleuken klanthousiasme klantgerichtheid werkplezier klantbeleving organisatiecultuur klantenbinding servicekwaliteit positieve energie medewerkersbetrokkenheid klanttevredenheid bedrijfscultuur organisatieverandering werksfeer verandering klantrelaties succesfactoren communicatie klantcontact persoonlijke ontwikkeling praktijkvoorbeelden humor klantfocus samenwerken dienstverlening attentiewaarde organisatiekunde innovatie implementatie aandacht