Hij is oprichter van 3to1 en geeft al 20 jaar trainingen en keynotes op het gebied van B2B acquisitie en professionele sales. Als vernieuwer van het salesvak ontwikkelt hij veel nieuwe methodieken en trainingsmethoden. Naast De Par5 methode en Het grote acquisitie praktijkboek heeft hij honderden artikelen, columns en whitepapers geschreven en deelt hij dagelijks content op zijn LinkedIn-profiel.
Meer over Harro WillemsenHet grote acquisitie praktijkboek
De Par5 methode in actie
Gebonden Nederlands 2024 1e druk 9789082764642Samenvatting
Aan tafel komen bij nieuwe klanten is de grootste uitdaging van de hedendaagse salesprofessional. Je wordt afgepoeierd aan de telefoon, je e-mails en LinkedIn-berichten worden genegeerd en je krijgt amper reacties op je content. Dit is niet alleen frustrerend, maar heeft ook directe impact op je toekomstige omzet. Zonder afspraken geen nieuwe opdrachten.
Je zoekt naar een professionele, succesvolle en persoonlijke manier van acquisitie met een hoge conversie. En die bestaat: de Par5 methode. Deze integrale aanpak heeft duizenden salesprofessionals, zzp’ers en ondernemers geholpen om tot tien keer meer en betere afspraken te krijgen. Ook bij moeilijk bereikbare prospects.
Dit grote praktijkboek gaat dieper en praktischer in op business-to-business-acquisitie met de Par5 methode. Tot de nok toe gevuld met stappenplannen, voorbeelden, best practices en innovaties. Je krijgt toegang tot een online omgeving, gevuld met recente casestudies, artikelen, downloads en uitlegvideo’s.
Wat zijn de nieuwste innovaties op het gebied van acquisitie? Hoe word je als salesprofessional thoughtleader in je eigen markt of industrie? Op welke wijze kun je met minder tijd meer resultaten halen uit LinkedIn en Sales Navigator? Wat zijn de beste tools en AI-oplossingen om tijdrovende en vervelende taken te automatiseren?
De Par5 methode en het grote acquisitie praktijkboek geven je alle antwoorden. Het is de meest complete en succesvolste aanpak voor business-to-business-acquisitie om structureel zinvolle afspraken te maken.
Specificaties
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Harro Willemsen
Inhoudsopgave
1. De principes van de Par5 methode
2. Tien lessen uit de Par5 methode
3. Raamwerk van je acquisitieplan
4. De beste kanalen kiezen
5. Het aanscherpen van je painlist
6. De beste namen op je hitlist
7. Case stories en korte pitch
8. Een voorbeeld van een compleet proces
9. Meer uit LinkedIn
10. LinkedIn Sales Navigator
11. Succesfactoren van kanalen
12. Het zesde kanaal: het versturen van videoberichten
13. Het proces versnellen
14. De weg naar thoughtleadership
15. Leren: het opdoen van kennis
16. Het maken van content
17. Het delen van content
18. Actie
19. Thoughtleadership via andere podia
20. AI-tools
21. Het kweken van goede acquisitiegewoontes
22. Een millennial als contactpersoon
23. Marketing als faciliterende kracht achter acquisitie
Bronnen en verantwoording
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan