Lees verder
Rijn Vogelaar is algemeen directeur van Blauw Research. Hij is gespecialiseerd in klantrelaties, aanbevelingsgedrag en social networking. Hij studeerde sociale psychologie en psychologische methodenleer in Amsterdam (UvA) en Leeds.
Meer over Rijn VogelaarDe Superpromoter
Herziene editie met nieuwe inzichten, methodieken en klantcases
Paperback Nederlands 2015 2e druk 9789089653031Samenvatting
'Superpromoter' is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. En dat is niet zo gek, want superpromoters zijn van levensbelang. Ze doen ongevraagd aanbevelingen en worden door anderen gekopieerd. Ze zorgen voor omzetgroei, gemotiveerde medewerkers en een onderscheidende strategie. Ze zijn de personificatie van de kracht van enthousiasme.
Hoe kun je superpromoters als klanten, medewerkers of burgers inzetten om je organisatie succesvoller te maken? Je leest het in deze volledig herziene versie van De superpromoter. Rijn Vogelaar bewijst dat het onderwerp actueler is dan ooit. Hij geeft de nieuwste inzichten, laat succesvolle organisaties aan het woord en beschrijft talloze inspirerende cases. Een boek waarmee je de concurrentie achter je laat, of zelfs irrelevant maakt!
Rijn Vogelaar is schrijver, spreker en oprichter van de Superpromoter Academy. Toen de eerste editie van dit boek verscheen, was hij nog CEO bij Blauw Research. Het succes van De superpromoter heeft hem doen besluiten zijn leven te wijden aan de dynamiek van enthousiasme.
'Read – and loved – Rijn Vogelaar’s book The Superpromoter. Get the enthusiasm for yourself!' - Joe Pine, best selling author (with Jim Gilmore) of 'The Experience Economy’ and ‘Authenticity'
'Het aanstekelijke enthousiasme van superpromoters is ongetwijfeld het krachtigste en invloedrijkste middel op weg naar groei en succes.' - Jos Burgers, veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers als 'De Wet van Snuf' en 'Geef nooit korting!'
'De superpromoter is een van de positiefste managementboeken ooit. Rijn gelooft in de kracht van positieve klanten en heeft héél concrete handvatten hoe je daarmee om moet gaan. Dit boek is een absolute klassieker in de managementliteratuur.' - Steven Van Belleghem, keynote speaker en auteur van bestsellers als 'When digital becomes human'
Specificaties
Expertrecensies (4)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Rijn Vogelaar
Inhoudsopgave
1. Inleiding
2. Een nadere kennismaking
3. Een evolutie in klantgerichtheid
4. Gereedschapskist
5. Aan de slag met Odilia
6. Het einde van de wereld zoals we hem kennen
Nawoord
Dankwoord aan mijn superpromoters
Over de auteur
Bijlage Superpromoter Research
Noten
Register
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan