
Lees verder
Drs. ing. Wessel Berkman heeft sinds 1999 ervaring in commerciele optimalisatie. Hij is oprichter van The Brown Paper Company, De Commerciele Revoultie, The Social Selling Company en Employee Growth Factory. Zijn organisaties laten zich graag afrekenen op de behaalde meetbare duurzame resultaten. Naast dit werk schrijft hij boeken en houdt hij zich bezig met leiderschapsontwikkeling.
Meer over de auteursLEF: laat je inspireren door dé marktverstoorders.
Van iconische voorbeelden kun je veel leren, zeker van marktverstoorders. Zij maken namelijk wél het verschil en zorgen ervoor dat hun concurrenten het nakijken hebben. Hoe? Met passie, daadkracht en visie. Marktverstoorders zijn verliefd op wat ze doen. Ze hebben een andere mindset en waardes. Ze nemen harde besluiten als het moet en slapen niet voordat ze hun dromen overtroffen hebben.
In deze editie van LEF pakken we door op het ontrafelen van het geheim van marktverstoorders zodat ook jij ervan kunt leren. Eerlijk, rauw en waardevol. Wij moedigen je aan om ook in jouw markt significant het verschil te gaan maken.
Wat neem jij mee van de iconen in LEF om een marktverstoorder te worden en te blijven?