Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Impact

Gelijk hebben en gelijk krijgen

E-book Epub met watermerkbeveiliging Engels 2012 1e druk 9789401403399
Direct te downloaden

Samenvatting

Waarom vindt u dat u altijd gelijk hebt? Hoe zorgt u ervoor dat uw voorstellen geaccepteerd worden? Wat kunt u bij uzelf en bij anderen beïnvloeden en wat niet? 'Impact' zet u aan het denken en het doen. Het combineert solide wetenschappelijk onderzoek met zeer herkenbare situaties van elke dag.

'Impact' is een verrassend en enthousiasmerend boek voor iedereen die het hebben van invloed belangrijk vindt. Voor leidinggevenden die de talenten van hun medewerkers maximaal tot hun recht willen laten komen, voor ouders die hun kinderen willen voorbereiden op een succesvol leven, voor leraren die begaan zijn met de ontwikkeling van hun leerlingen en voor zorgverleners die graag willen dat hun adviezen gevolgd worden.

Specificaties

ISBN13:9789401403399
Taal:Engels
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:160
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:5-9-2012
Hoofdrubriek:Leiderschap

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Jan Van der Vurst

Jan Van der Vurst is trainer en consultant met opdrachten in meer dan 30 landen, gespecialiseerd in het versterken van bedrijfsculturen en het ontwikkelen van beïnvloedingsvaardigheden. Na academische mandaten aan de KU Leuven en UAntwerpen, heeft hij zijn expertise ingezet om organisaties wereldwijd te begeleiden. Hij is auteur van diverse boeken over beïnvloeding, impact en stakeholdermanagement.

Andere boeken door Jan Van der Vurst

Inhoudsopgave

Dankwoord
Dit boek

Deel I: Grenzen van invloed en beïnvloedbaarheid
1. The base case: mensen laten hun mening niet veranderen
2. Basisprincipes van beïnvloeding: van bondgenoten en kruisvaarders
3. Kies je doelen

Deel II: Hoe vergroot je je impact?
4. Strategieën voor de lange termijn
5. Hoe vergroot je je impact als leidinggevende?
6. Strategieën voor de korte termijn

Deel III: Van weten naar toepassen
7. Maar tussen weten en doen staan waarden in de weg en praktische bezwaren

Bibliografie

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Impact