Lees verder
Hanan Challouki is de oprichtster van Inclusified, het bedrijf dat zich focust op inclusieve strategieën en campagnes. Ze werkte al samen met bedrijven als Google, Brussels Airport, Telenet en BNP Paribas en werd voor haar innovatieve strategieën in 2018 beloond met een plek in de prestigieuze lijst van Forbes 30under30. Ze is de auteur van Inclusieve communicatie.
Meer over Hanan ChalloukiInclusieve communicatie
Alles wat je moet weten om een divers publiek te bereiken
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2021 1e druk 9789463372893Samenvatting
In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om efficiënt te communiceren en hun doelpubliek te verbreden. Het verschil tussen de diversiteit in de samenleving en het gebrek eraan in het merendeel van de sectoren is enorm groot. Bedrijven zijn zich steeds vaker bewust van het potentieel van diverse doelgroepen en willen weten hoe ze die effectief kunnen bereiken. Het ontbreekt interne communicatiediensten en creatieve bureaus echter aan de nodige expertise om daar werk van te maken.
Met dit boek wil Hanan Challouki daar verandering in brengen. Inclusieve communicatie is een strategische benadering die het mogelijk maakt voor merken om relevant te blijven in een superdiverse samenleving, nieuwe doelgroepen beter te leren kennen en de eigen communicatie- en marketingdoelstellingen te overtreffen.
'Inclusieve communicatie' is voor bedrijfsleiders, marketeers en strategen die inzien dat de wereld aan het veranderen is. Het is een boek voor iedereen die vooruit wil, die het potentieel ziet van een diverse samenleving en dat ten volle wil benutten.
Specificaties
Expertrecensies (3)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Hanan Challouki
Inhoudsopgave
Inleiding 11
1 Waarom inclusief communiceren? 17
2 Wat is inclusieve communicatie? 37
3 Wat is inclusieve communicatie niet? 65
4 De drie waarden van inclusieve communicatie 81
5 Ook voor interne doeleinden 95
6 De drempels om aan de slag te gaan 113
7 Inclusieve communicatie is het werk van pioniers 127
Dankwoord 129
Eindnoten 131
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan