Lees verder



Thomas Blekman is partner bij De Beukelaar Groep, Dean van Corsendonk College, doceert Corporate Effectuation and Strategy aan de Rotterdam School of Management, Erasmus University en is een energieke spreker.
Meer over Thomas BlekmanOndernemer in 100 dagen
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2016 1e druk 9789492221452Samenvatting
Een nieuw verdienmodel ontwikkelen dat bij jou past, en omzet realiseren binnen 100 dagen. Het klinkt haast te mooi om waar te zijn, maar toch kan het!
Na meer dan tien jaar experimenteren en meer dan 450 ondernemers begeleiden, heeft Thomas Blekman het voor elkaar: een stappenplan om een succesvolle ondernemer te worden. In dit boek neemt Thomas je bij de hand en begeleidt je in minder dan drie maanden naar je eerste omzet. Hij maakt hierbij gebruik van bekende modellen als Business model Canvas, Lean Startup-methode en veel opdrachten.
Met het doe-boek 'Ondernemer in 100 dagen' kan elke ondernemer vanuit een stevige basis een snelle start maken.
Trefwoorden
ondernemerschap ondernemen startups effectuation verdienmodel businessmodel lean startup klantvalidatie customer discovery waardepropositie ondernemersrisico marktvalidatie innovatie storytelling lonkend perspectief affordable loss value proposition bird in hand quilten prototype minimum viable product pilot in the plane lemonade principe klantgericht ondernemen klantprobleem bird in hand principe compelling story value proposition canvas experiment board crazy quilt principe
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (4)
Over Thomas Blekman
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit e-book kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan