
Lees verder
Ment Kuiper is integrator en expert in marketing, communicatie en bedrijfsvoering voor Talent Academy Group. Daarnaast blijft Ment betrokken bij Schaal X, waar hij mee denkt en werkt aan marketing en communicatieprogramma's. Ment is ook Register Marketeer en auteur van diverse titels waaronder Marketingplan op 1 A4 en het jaarlijkse TrendDoc. Tenslotte coachen en begeleiden van professionals.
Meer over Ment KuiperDownload nu de gratis voorpublicatie van 'Marketingplan op 1 A4'
Benieuws naar dit boek van ment Kuipers? Download dan nu deze gratis digitale voorpublicatie van 21 bladzijden. U ontvangt deze voorpublicatie als pdf.
Over het boek
Veel marketingplannen verdwijnen ongelezen in een la: vreemd eigenlijk dat we zoveel kennis, tijd, capaciteit, maar vooral positieve energie zomaar van tafel vegen.
Alle professionals in het marketing- en communicatievak maken plannen en ontwikkelen strategieën. Dat kost soms meer tijd dan je denkt, en het heeft helaas vaak minder effect dan je had gehoopt. Het gevolg is dat we plannen gaan maken vanuit automatisme. Gestructureerdere marketing- en communicatieplannen leiden tot grotere successen, betere acceptatie door collega’s en management, en tot snellere implementatie.
Dit boek helpt je op een praktische wijze en volgens een eenduidige structuur aan een werkbaar, effectief plan op 1 A4. Het is geschikt voor marketing- en communicatieprofessionals op alle niveaus, voor offline, online en geïntegreerde vraagstukken, b2b en b2c, overheidsinstellingen, non-profitorganisaties, lokaal, centraal en corporate. Kortom, het is geschikt voor iedereen die iets met marketing- en communicatieplannen doet.
marketingstrategie marketingplan marketing klantgerichtheid marketingcanvas strategie persona communicatie customer journey crossmediastrategie implementatie marktanalyse b2b sociale media doelstellingen b2c businessmodel offline marketing online marketing toegevoegde waarde digitale marketing swot-analyse data waardepropositie klantreis marketingmix analytics klantbehoud agile marketing kpi