Dennis van den Berge begon al op jonge leeftijd met online ondernemen (15 jaar). Inmiddels is hij mede-eigenaar van meerdere succesvolle bedrijven onder de ‘Out of the Blue group’. Dennis is gespecialiseerd in het exponentieel laten groeien van bedrijven door middel van online marketing, advertising & funnels. In zijn boek 'Pluk je cherries' neemt Dennis je mee in inspirerende ondernemerslessen.
Meer over Dennis van den BergePluk je cherries
Een ondernemersdagboek vol leer- en geluksmomenten
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2022 1e druk 9797090139765Samenvatting
Hey you, mijn naam is Dennis, ze noemen me ook wel Den. Toen ik vijftien jaar was, oriënteerde ik me voor het eerst op het ondernemerschap. Ik zat nog op de middelbare school. Inmiddels onderneem ik meer dan 10 jaar en heb ik behoorlijk wat vlieguren gemaakt. Op het moment dat de wereld te maken kreeg met corona, ben ik gaan schrijven. Dat werkt perfect om dingen uit je hoofd te krijgen. Ik laat mijn gevoel vaak spreken en dat heeft me tot nu toe een prachtig bedrijf opgeleverd waar ik elke dag met plezier werk.
In dit boek vertel ik je over:
1. Mijn doorbraken als ondernemer
2. Mijn grootste fouten en angsten
3. Hoe het komt dat het bedrijf waar ik met liefde aan werk, inmiddels uit een team van meer dan veertig helden bestaat
4. Hoe marketing mijn leven voorgoed veranderde, en dat van onze bedrijven
5. Hoe ik mijn reflecties als ondernemer koppel naar het dagelijks leven
6. Mijn successen, zowel zakelijk als privé
Ik ben ervan overtuigd dat mijn ‘dagboek’ jou kan inspireren. Als persoon of als ondernemer. Pluk je cherries er voor jezelf uit en neem ze mee als learnings.
Dit is geen fictief dagboek. Alles wat in dit boek staat is op waarheid gebaseerd. Soms met een lach, en net zo vaak met tranen. Ik ben net een mens, alles is echt. Maar altijd met dezelfde drive om mijn verhaal met jou te delen.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
2. Mijn eerste acht ondernemersjaren 21
3. Mijn eerste grote succes 26
4. De start van het bouwen aan een marketing-agency 30
Diary
1. Corona - 39
2. Lockdown - 42
3. Verras - 46
4. Actie! - 48
5. Doe het vandaag, niet morgen - 51
6. Meer stilstaan bij wat er gebeurt - 54
7. Geniet van de kleine dingen - 56
8. Ondernemen is risico’s nemen - 58
9. Just do it - 61
10. Koetjes en kalfjes - 66
11. Right place, right time - 67
12. Je moet meer delen - 70
13. Out of the Blue - 73
14. Hoe heb je geslapen? - 77
15. Geen monopoly - 78
16. Hoofdpijn - 80
17. Nieuw jaar, nieuwe kansen - 82
18. Ons eerste online event - 84
19. Drijfzand - 87
20. Dankbaar - 91
21. Keep it simple - 96
22. Goed meten is weten - 98
23. Meer resultaat en efficiency - 102
24. Niet harder, maar slimmer werken - 106
25. Hoe subscriptions het bedrijf voorgoed veranderden - 109
26. Lifetime value - 113
27. Workation - 116
28. Angsthaas - 119
29. Doe het samen als team - 122
30. Focus - 126
31. Plan je volgende rustmoment - 128
32. Schalen met meerdere sources en ingangen - 131
33. Werkgeluk - 140
34. Binnen de lijntjes kleuren - 143
35. Suf & duf - 147
36. KKKKRGG - 150
37. Black Friday - 152
38. Als mens heb je een grens - 156
39. Offline - 159
40. 2022 - 164
41. Laat partners jouw product verkopen (affiliates) - 169
42. Value for money - 171
43. Never ever give up! - 174
44. Speltip 6, spreid je kansen - 178
45. 30% meer omzet door kassakoopjes en upsells - 183
46. De laatste woorden - 189
Jouw cherries en acties
1. Van cherries naar acties (online course t.w.v. 97 euro) 195
2. Tools & partners die je business versterken 196
3. Jouw cherries 198
4. Jouw notities 200
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan