Lees verder


Joseph A. Michelli, Ph.D. is organisatieadviseur, psycholoog en schrijver. Hij geeft wereldwijd lezingen en trainingen.
Meer over Joseph MichelliDe Starbucks strategie
De grondbeginselen van een goede relatie met je klanten, binding met je werknemers en kennis van je producten
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2014 1e druk 9789000336821Samenvatting
Als wereldwijd geliefd merk is Starbucks verantwoordelijk voor het feit dat koffie bestellen is veranderd in een cultureel fenomeen: het resultaat van een uitgekiende strategie. Michelli, die in zijn eerdere besteller 'Starbucks' uitlegde hoe het succes begint bij de wijze waarop barista de beleving weet over te brengen op de klant, toont in 'De Starbucks strategie' welke leiderschapsstrategieën zorgen voor het succes van deze keten - en hoe het bedrijf erin slaagde de economische crisis te verwerken.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Joseph Michelli
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit e-book kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan