Filteren
Trefwoord
217 resultaten
paperbackNederlands168 blz.9789461261052
1e druk
Wilt u creatieve en gemotiveerde medewerkers? Investeer dan in PRET. Targets, bonussen en protocollen hebben hun beste tijd gehad. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789047011316
1e druk
31-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
Joost Minnaar en Pim de Morree, beter bekend als de Corporate Rebels, zijn op een missie om een revolutie te ontketenen in de manier waarop we werken. Meer
paperbackNederlands312 blz.9789462158276
1e druk
18-9-2023
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek ontdek je aan de hand van wetenschappelijke inzichten, praktische tips, voorbeelden, interviews met experts en ervaringsdeskundigen wat werkgeluk is, waarom het belangrijk is en hoe je het (verder) kunt vergroten. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789047008439
1e druk
11-2-2015
andere uitgaves beschikbaar
Tijdens een weekend in de Belgische Ardennen raken drie oud-studiegenoten in gesprek over hun eigen manier van leidinggeven. Meer
gebondenNederlands144 blz.9789089651150
1e druk
8-2-2017
andere uitgaves beschikbaar
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich verdiept in wat klanten willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Meer
paperbackNederlands196 blz.9789493171237
1e druk
20-4-2021
De organisaties van de toekomst zijn die organisaties die zich voortdurend weten aan te passen aan een veranderende context. Meer
paperbackNederlands185 blz.9789083238302
1e druk
29-6-2022
LEVEL 3 Employee Growth is het leukste veranderproject met grote effecten op energie, plezier en het aantrekken van nieuwe talenten. Meer
paperbackNederlands188 blz.9789463451246
1e druk
5-7-2017
In 'It all begins with people' beschrijft Derick Maarleveld 14 aanbevelingen om de betrokkenheid van medewerkers te vergroten, waardoor organisaties krachtiger worden. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789052615851
2e druk
23-3-2010
De verleiding om uitputtende uren van uzelf te vragen en uw collega-adviseurs te overtreffen, is vaak moeilijk te weerstaan. Maar het is kortzichtig en heeft een averechtse werking, volgens David Maister. Meer
gebondenNederlands124 blz.9789464379440
1e druk
8-6-2023
Ondernemer Aad van der Zalm bedacht ‘per ongeluk’ hoe zijn medewerkers zonder risico miljonair kunnen worden en hij niet meer nodig is. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789024428809
1e druk
20-2-2020
andere uitgaves beschikbaar
Dit is een boek over hospitality. Geen gewone hospitality, maar gastvrijheid gecombineerd met meer aandacht, meer verrassingen, en met een bredere glimlach. Meer
paperbackNederlands184 blz.9789024449729
1e druk
19-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
Op de krappe arbeidsmarkt is niet de werving van nieuwe medewerkers maar juist het behoud van je huidige personeel cruciaal. Maak de stap van human resources naar people development! Meer
28% KORTING
paperbackNederlands184 blz.9789490463892
1e druk
16-11-2021
andere uitgaves beschikbaar
'Terug aan de top' gaat over een fenomeen waar vele organisaties mee te maken krijgen: een crisis van binnenuit, die langzaam het functioneren verslechtert en uiteindelijk de continuïteit bedreigt. Meer
e-bookNederlands272 blz.9789461265739
1e druk
4-9-2023
andere uitgaves beschikbaar
Behandel je mensen als rockstars en laat je verrassen. Elke onderneming kan de Rockstars Methode toepassen en zo een magneet worden voor talent en sterke resultaten boeken, net als Team Rockstars IT. Meer
gebondenNederlands256 blz.9789083345000
1e druk
13-9-2023
Veel bedrijven willen zich onderscheiden door gastvrijheid, maar weinige bereiken de top. 'Gastvrijheid' blijft vaak een vaag, zweverig thema. Meer
paperbackNederlands320 blz.9789083350516
1e druk
17-11-2023
‘Investeer in mensen, dan groeit je organisatie.’ Dit boek geeft een bijzonder kijkje achter de schermen van een organisatie die dit in de praktijk bracht. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789083360775
1e druk
2-10-2024
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek biedt leiders een kompas voor het navigeren door de complexe human capital-uitdagingen van vandaag en morgen. Meer
gebondenNederlands228 blz.9789043027670
1e druk
28-3-2013
Dit boek gaat over het creëren van een sterke merkpositionering die past bij de organisatie en tegelijkertijd aantrekkelijk voor klanten is. Meer
gebondenNederlands261 blz.9797090014048
1e druk
4-12-2014
In dit boek worden waardevolle leiderschapslessen gecombineerd met de beste inzichten uit de hospitalityindustrie. Meer
paperbackNederlands280 blz.9789000396344
1-5-2024
Bijna een decennium geleden onthulde Gallup de resultaten van een 30-jarig onderzoek, dat als gevolg een gesprek over 'sterke punten' liet opwaaien. Meer