Filteren
Trefwoord
63 resultaten
paperbackNederlands288 blz.9789024466696
1e druk
4-3-2024
andere uitgaves beschikbaar
Elke organisatie krijgt vroeg of laat te maken met een crisis. Maar de echte crisis voor jouw organisatie is niet wat je overkomt, maar hoe jij reageert. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789083471600
1e druk
9-10-2024
andere uitgaves beschikbaar
Stilzitten als je geschoren wordt of door het stof? Geen crisis is hetzelfde, maar de reacties zijn redelijk voorspelbaar. In dit boek legt Maureen Veurman uit hoe je van een crisis een kans maakt. Meer
paperbackNederlands138 blz.9789492939173
1e druk
28-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek biedt je 46 praktijklessen voor effectieve crisiscommunicatie, gebaseerd op 30 jaar crisiscommunicatie-ervaring. Meer
paperbackNederlands140 blz.9789464379549
1e druk
23-6-2023
In dit boek geven de auteurs handvatten om je voor te bereiden op een crisis en om tijdens een crisis de juiste communicatieaanpak te kunnen bepalen. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789464014464
1e druk
5-8-2022
andere uitgaves beschikbaar
Aan de hand van 20 jaar ervaring in ‘moeilijke’ communicatie en talrijke cases biedt Eveline De Ridder een handleiding voor communicatieprofessionals en -managers. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789024400690
1e druk
4-5-2011
In 'Crisismanagement - Orde in de chaos' beschrijft Hans Slaman vanuit de praktijk hoe crisissituaties binnen organisaties overwonnen kunnen worden. Aan de hand van diverse praktijkvoorbeelden wordt inzicht gegeven in wat er allemaal komt kijken bij het managen van crisissituaties. Meer
e-bookNederlands138 blz.9789492939227
1e druk
3-12-2018
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek biedt je 46 praktijklessen voor effectieve crisiscommunicatie, gebaseerd op 30 jaar crisiscommunicatie-ervaring. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789089655981
1e druk
26-8-2021
Lukas Burgering laat zien dat een goede voorbereiding voorkomt dat je door de bomen het bos niet meer ziet, dat een crisis niet langer duurt dan noodzakelijk en dat de reputatie van jouw organisatie geen onnodige schade lijdt. Meer
paperbackNederlands189 blz.9789492196019
1e druk
25-10-2017
Reputatiemanagement wordt een essentieel aspect van bijna elke business. Dit boek laat zien hoe je belangrijke data verzamelt en vertaalt naar hands-on managementinformatie. Meer
paperbackNederlands427 blz.9789001298746
7e druk
22-4-2022
Communicatie Handboek maakt voor studenten en professionals helder op welke manieren zij aan de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunnen geven. Meer
e-bookNederlands200 blz.9789464016062
1e druk
18-8-2022
andere uitgaves beschikbaar
Aan de hand van 20 jaar ervaring in ‘moeilijke’ communicatie en talrijke cases biedt Eveline De Ridder een handleiding voor communicatieprofessionals en -managers. Meer
paperbackNederlands164 blz.9789492939302
1e druk
27-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
Iedere persoon, bedrijf of organisatie heeft een reputatie, of je daar nu bewust van bent of niet. Reputatie is wat er over je gezegd wordt als je zelf niet in de kamer bent. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789058758682
10e druk
30-3-2017
Wat zijn de communicatiebehoeften van een (non-)profitorganisatie? Dat is wat 'Geïntegreerde communicatie' uit de doeken doet. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789024458950
1e druk
6-11-2023
andere uitgaves beschikbaar
'Stop het zwijgen' schetst een praktische marsroute om een sociaal veilige werkomgeving te creëren. Het laat zien hoe je daadkrachtig omgaat met situaties waarin het toch misgaat. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789082165487
1e druk
15-1-2018
Vergeet alles wat je geleerd en gelezen hebt over communicatie. Alles wat uitgaat van een doel , een boodschap of een imago, dat zo effectief mogelijk moet worden overgebracht. Meer
gebondenNederlands462 blz.9789462762619
3e druk
20-7-2018
De Communicatieadviseur laat je ontdekken hoe je met jouw specifieke kennis, kunde en persoonlijkheid bij verschillende typen opdrachten bijdraagt aan het succes van organisaties. Meer
gebondenNederlands9789090294568
1-2-2016
Rampenbestrijding en crisisbeheersing worden vaak in één adem genoemd. Ten onrechte, daar crisisbeheersing totaal iets anders is. De kredietcrisis, het radicaliseringsvraagstuk en de vluchtelingenproblematiek tonen dat onomstotelijk aan. Meer
67% KORTING
e-bookNederlands140 blz.9789081875912
1e druk
30-4-2012
andere uitgaves beschikbaar
De auteurs schetsen hoe de online wereld de afgelopen 5 jaar is veranderd door Twitter, maar ook door andere realtime diensten van Facebook tot Foursquare tot YouTube. Meer
paperbackNederlands253 blz.9789001875152
1e druk
26-4-2017
Communicatie voor accountants verenigt de twee disciplines accountancy en communicatie in een gebruiksvriendelijk boek. Meer
paperbackNederlands220 blz.9789462498068
1e druk
23-10-2021
andere uitgaves beschikbaar
Tijdens de coronacrisis nam de regering maatregelen die de bewegingsvrijheid van burgers in toenemende mate inperkten. Meer