Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Managementrubriek

Aanbevolen

Producten

Taal

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
8 resultaten
Alle producten
gebondenNederlands112 blz.9789461265098 1e druk 1-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
IT'ers worden vaak gezien als nerds. Reken af met dit vooroordeel en maak het verschil door je soft skills actief in te zetten.  Meer
23,50
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
e-bookNederlands112 blz.9789461265159 1e druk 13-7-2022
andere uitgaves beschikbaar
IT'ers worden vaak gezien als nerds. Reken af met dit vooroordeel en maak het verschil door je soft skills actief in te zetten.  Meer
19,50
Direct te downloaden
paperbackNederlands278 blz.9789001797140 3e druk 19-7-2011
Bij 30 managementvragen wordt een model gepresenteerd om een mogelijk antwoord te formuleren. Tezamen vormen deze de input van een geïntegreerd strategisch (marketing)plan.  Meer
68,95
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen
paperbackNederlands336 blz.9789052617374 2e druk 5-1-2010
Het is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereld wordt, hoe meer de consument échte dingen wil - dingen die pakkend, persoonlijk en, bovenal, authentiek zijn.  Meer
44,95
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands420 blz.9789001298630 8e druk 16-5-2022
Consumentengedrag is een compleet en actueel standaardwerk over de belangrijkste drijfveren van het gedrag van consumenten.  Meer
79,95
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
ingenaaidEngels280 blz.9780749469276 1e druk 5-12-2013
'Neuromarketing in Action' is het eerste boek dat zowel de wetenschappelijke kaders als de praktische toepassingen van deze steeds populairder wordende marketingtool toont.  Meer
53,89
Verwachte levertijd ongeveer 16 werkdagen
gebondenEngels320 blz.9781591391456 1e druk
Wat is authenticiteit eigenlijk? In dit provocatieve en praktische boek definiëren James Gilmore en Joseph Pine wat authenticiteit betekent voor de postmoderne consument en hoe bedrijven hun aanbod als 'echt' kunnen positioneren.  Meer
36,86
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackNederlands184 blz.9789464144215 1e druk 28-9-2021
'Jouw klant, een diamant?' zoekt voornamelijk het antwoord bij je bestaande klanten, want zij zijn de sleutel tot de meest overtuigende argumenten.  Meer
32,65
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine