Filteren
Trefwoord
8 resultaten
gebondenNederlands112 blz.9789461265098
1e druk
1-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
IT'ers worden vaak gezien als nerds. Reken af met dit vooroordeel en maak het verschil door je soft skills actief in te zetten. Meer
e-bookNederlands112 blz.9789461265159
1e druk
13-7-2022
andere uitgaves beschikbaar
IT'ers worden vaak gezien als nerds. Reken af met dit vooroordeel en maak het verschil door je soft skills actief in te zetten. Meer
paperbackNederlands278 blz.9789001797140
3e druk
19-7-2011
Bij 30 managementvragen wordt een model gepresenteerd om een mogelijk antwoord te formuleren. Tezamen vormen deze de input van een geïntegreerd strategisch (marketing)plan. Meer
paperbackNederlands336 blz.9789052617374
2e druk
5-1-2010
Het is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereld wordt, hoe meer de consument échte dingen wil - dingen die pakkend, persoonlijk en, bovenal, authentiek zijn. Meer
paperbackNederlands420 blz.9789001298630
8e druk
16-5-2022
Consumentengedrag is een compleet en actueel standaardwerk over de belangrijkste drijfveren van het gedrag van consumenten. Meer
ingenaaidEngels280 blz.9780749469276
1e druk
5-12-2013
'Neuromarketing in Action' is het eerste boek dat zowel de wetenschappelijke kaders als de praktische toepassingen van deze steeds populairder wordende marketingtool toont. Meer
gebondenEngels320 blz.9781591391456
1e druk
Wat is authenticiteit eigenlijk? In dit provocatieve en praktische boek definiëren James Gilmore en Joseph Pine wat authenticiteit betekent voor de postmoderne consument en hoe bedrijven hun aanbod als 'echt' kunnen positioneren. Meer
paperbackNederlands184 blz.9789464144215
1e druk
28-9-2021
'Jouw klant, een diamant?' zoekt voornamelijk het antwoord bij je bestaande klanten, want zij zijn de sleutel tot de meest overtuigende argumenten. Meer