Filteren
Trefwoord
8 resultaten
paperbackNederlands240 blz.9789462763364
1e druk
11-12-2019
Dit is Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789082298147
1e druk
15-1-2021
Het praktische en handige Social Selling met LinkedIn is het eerste boek dat de nieuwe, wervende features van LinkedIn helder op een rij zet. Meer
28% KORTING
e-bookNederlands136 blz.9789463012720
1e druk
11-2-2020
Transformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving maakt daarbij het allergrootste verschil. Meer
gebondenEngels185 blz.9783319206059
1e druk
3-9-2015
Inspired by a new, transformative era in human and business relations, this book provides a unique perspective on the business transformation. Meer
paperbackNederlands204 blz.9789001078409
2e druk
15-12-2022
Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. Meer
gebondenEngels288 blz.9781119047605
1e druk
3-7-2015
'Chief Customer Officer 2.0' will give you a proven framework that has launched and advanced the customer experience transformation in businesses in every vertical around the world. Meer
paperbackEngels176 blz.9789493202207
1e druk
18-1-2023
andere uitgaves beschikbaar
Wist jij dat 93% van alle customer experience programma's mislukken? Lees dit boek om ervoor te zorgen dat jouw programma tot de 7% behoort die wél slaagt. Meer
e-bookNederlands144 blz.9789461279965
1e druk
15-4-2016
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek onthult de valkuilen, angsten maar ook de manieren om succesvol te zijn wanneer je op een positieve manier je ideeën voor elkaar wilt krijgen. Meer