Filteren
Trefwoord
7 resultaten
paperbackNederlands400 blz.9789463561631
3e druk
26-2-2020
Het 'Handboek Social Media Marketing' helpt daarom de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Meer
gebondenEngels240 blz.9780470583784
1e druk
Wat klanten online over u zeggen is belangrijker dan ooit. Het maakt niet uit of u online verkoopt, of via vertegenwoordigers, of via distributiekanalen. Meer
paperbackNederlands352 blz.9789463563109
4e druk
30-6-2023
Het vernieuwde vierde deel van het succesvolle 'Handboek Social Media Marketing' helpt de lezer/gebruiker een planmatige strategie voor social media te ontwikkelen. Meer
paperbackNederlands270 blz.9789083096841
1e druk
3-6-2021
andere uitgaves beschikbaar
Vandaag de dag is Instagram een krachtig onderdeel van de digitale marketingmix binnen elk bedrijf of organisatie. Het is niet meer weg te denken uit ons dagelijks mediagebruik. Meer
paperbackNederlands348 blz.9789001880040
1e druk
24-7-2017
Het nieuwe boek Social Media Management reikt studenten de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven. Meer
e-bookNederlands160 blz.9789055940981
1e druk
19-6-2012
De opkomst van social media biedt grote kansen voor mensen en bedrijven. Het sociale web is een ongekende kennisbron die kan helpen bij het verbeteren van producten, diensten en proposities. Meer
gebondenEngels356 blz.9781118084625
1e druk
9-3-2012
'The Social Media Handbook' is uitvoerige toolkit over het beheren van risico en naleving bij het gebruik van social media binnen bedrijven. Meer