Filteren
Trefwoord
5 resultaten
paperbackNederlands224 blz.9789083359144
1e druk
3-12-2024
Dit is het eerste boek dat verder gaat dan de vraag waarom mond-tot-mondreclame belangrijk is. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789057125850
1e druk
15-9-2023
In 'Doorbreek je patronen in vijf stappen' biedt Hannie van Genderen, klinisch psycholoog en (co-)auteur van de bestseller Patronen doorbreken, een praktisch vijfstappenplan voor het veranderen van ongewenste gevoelens, gedachten en gedrag. Meer
gebondenNederlands221 blz.9789013046236
1e druk
14-4-2011
De auteurs gaan in op de kracht van de workshop, werkvormen, de competenties van de facilitator en groepsdynamica. Meer
gebondenNederlands186 blz.9789083296364
3e druk
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek beschrijft inzichten uit de psychologie en corporate governance over morele oordeelsvorming, morele identiteit en de relatie met stakeholder-denken. Meer
gebondenNederlands96 blz.9789047012504
1e druk
7-3-2019
In zijn meest recente bestseller De disruptieparadox legt Menno Lanting de aard van disruptie bloot en doet hij suggesties voor hoe organisaties ermee om kunnen gaan. Meer