Filteren
Trefwoord
10 resultaten
paperbackNederlands159 blz.9789023243250
2e druk
7-4-2007
andere uitgaves beschikbaar
Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt marketing steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspelen op de wensen en behoeften van zakelijke en particuliere klanten. Meer
gebondenNederlands176 blz.9789082340327
1e druk
4-7-2019
Mensen houden van merken. Ook in de zorg. Merken geven patiënten, medewerkers, verwijzers en zorginkopers herkenning, vertrouwen en houvast. Merken maken het leven gemakkelijk. Meer
gebondenNederlands9789082340310
1e druk
8-2-2018
In dit tweede boek van Power to the people over online marketing in de zorg staat de digitale zorgconsument centraal en hoe Pluryn daarop inspeelt. Meer
paperbackNederlands222 blz.9789013091595
1e druk
17-6-2011
Een klacht is een kans. Een kans om van een ontevreden patiënt weer een tevreden patiënt te maken, een kans om de reputatie te verbeteren. Meer
ingenaaidEngels429 blz.9783319799537
1e druk
27-6-2018
This exciting resource examines pioneering, successful business models in healthcare services, emphasizing bold and innovative entrepreneurship in creating care delivery that is accessible, affordable, and effective. Meer
paperbackNederlands225 blz.9789023246855
1e druk
29-9-2010
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek bevat praktische handvatten voor het vergroten van uw marketingkennis, het realiseren van uw eigen marketingstrategie en het verbeteren van de markt- en klantgerichtheid van uw organisatie. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789031349708
1e druk
6-12-2008
Gereguleerde marktwerking is de nieuwe werkelijkheid in de zorgsector. Onder het wakend oog van beleidsmakers en toezichthouders maakt de gezondheidszorg een grote omslag door in de wijze waarop vraag en aanbod op elkaar worden afgestemd. Meer
paperbackNederlands312 blz.9789052940366
2e druk
20-10-2016
'Zorg met liefde en lef' geeft stapsgewijs weer hoe zorgorganisaties aan marketing kunnen doen. Na het succes van de 1e druk, is op 13 oktober 2016 de 2e druk verschenen. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789081928809
1e druk
28-8-2012
Dit boek laat zien hoe zorgorganisaties aan marketing kunnen doen. Merkbouw en echte klantgerichtheid zijn de belangrijkste issues. Meer
gebondenNederlands220 blz.9789055949953
1e druk
26-9-2014
De betaalbaarheid, toegankelijkheid en kwaliteit van de zorg staat onder druk als gevolg van toenemende zorgconsumptie en economische ontwikkelingen. Meer