
Lees verder
Ondernemer, spreker en hoofdauteur van de wereldwijde bestseller 'Business Model Generatie'
Meer over de auteursAlexander Osterwalder en Yves Pigneur are nominated for the Thinkers50 2017.
'Business Model Generation' is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises. If your organization needs to adapt to harsh new realities, but you don't yet have a strategy that will get you out in front of your competitors, you need Business Model Generation.
Co-created by 470 "Business Model Canvas" practitioners from 45 countries, the book features a beautiful, highly visual, 4-color design that takes powerful strategic ideas and tools, and makes them easy to implement in your organization. It explains the most common Business Model patterns, based on concepts from leading business thinkers, and helps you reinterpret them for your own context. You will learn how to systematically understand, design, and implement a game-changing business model--or analyze and renovate an old one. Along the way, you'll understand at a much deeper level your customers, distribution channels, partners, revenue streams, costs, and your core value proposition.
Business Model Generation features practical innovation techniques used today by leading consultants and companies worldwide, including 3M, Ericsson, Capgemini, Deloitte, and others. Designed for doers, it is for those ready to abandon outmoded thinking and embrace new models of value creation: for executives, consultants, entrepreneurs, and leaders of all organizations. If you're ready to change the rules, you belong to "the business model generation!"
business model canvas businessmodel bedrijfsmodellen strategie innovatie businessmodelinnovatie klantrelaties waardepropositie visueel denken key partners strategisch management ondernemerschap waardecreatie ondernemen organisatie prijszettingsmechanismen prototyping scenarioplanning open business models cocreatie multi-sided platforms long tail klantsegmenten blue ocean strategy disruptieve innovatie free as a business model verdienmodel competitief voordeel management kostenstructuur waardeketens unbundling storytelling ideation inkomstenstromen customization klantinzichten klantervaring freemium marktdifferentiatie schaalvoordelen bedrijfsprocessen open innovatie concurrentievoordeel digitale transformatie evaluatiemethoden communities kanalen intellectual property networking kernactiviteiten business model environment co-creatie toekomst kernpartners key resources klantenrelaties creativiteit platformeconomie duurzaamheid meervoudige businessmodellen
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books