Lees verder
Simon Sinek wordt omschreven als 'visionary thinker with rare intellect'. Hij is een onverwoestbaar optimist die gelooft in een stralende toekomst en in onze kracht om die samen op te bouwen. Sinek is auteur van meerdere bestsellers, waaronder de wereldwijde hit 'Start with Why' en 'Leaders Eat Last'. Hij host de podcast A Bit of Optimism en is oprichter van The Optimism Company.
Meer over Simon SinekBegin met het Waarom
Hoe goede leiders inspireren tot actie
Gebonden Nederlands 2021 21e druk 9789047015185Samenvatting
Luxe cadeau-editie - Linnen band met bandstempel
Simon Sinek laat in 'Begin met het Waarom zien' dat wie zich richt op het Waarom succesvoller, invloedrijker en innovatiever is. Alle grote, inspirerende leiders hebben één ding met elkaar gemeen: ze weten dondersgoed waarom ze doen wat ze doen.
Met vele praktijkvoorbeelden helpt Sinek je om het Waarom weer centraal te stellen, en zo beter en authentieker leiding te geven.
Want zij die handelen vanuit hun Waarom manipuleren niet; ze inspireren. En mensen volgen hen niet omdat het moet, maar uit vrije wil. Deze must-read heeft wereldwijd al miljoenen lezers geholpen om ingesleten denkpatronen los te laten en zich met succes te richten op wat er echt toe doet.
Specificaties
Expertrecensies (3)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (2)
Over Simon Sinek
Inhoudsopgave
Deel 1: Een wereld die niet begint met waarom
1. Je denkt dat je het weet
2. Wortels en stokken
Deel 2: Een andere invalshoek
3. De Gouden Cirkel
4. Dit is geen mening, het is biologie
5. Helderheid, discipline en consistentie
Deel 3: Leiders hebben een gevolg nodig
6. Zo ontstaat vertrouwen
7. Hoe een kantelpunt kantelt
Deel 4: Hoe mobiliseer je mensen die geloven
8. Begin met het Waarom, maar weet ook hoe
9. Je weet waarom. Je weet hoe. En dan?
10. Communicatie draait niet om spreken, maar om luisteren
Deel 5: Succes is de grootste uitdaging
11. Wanneer een Waarom vaag wordt
12. De onvermijdelijke kloof
Deel 6: Ontdek waarom
13. De oorsprong van een Waarom
14. De nieuwe concurrentie
Dankwoord
Noten
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan