

Pep Rosenfeld is known for his humorous, disarming approach to just about any business situation. He’s the co-founder and Director of Content for Boom Chicago for Business and one of the industry’s most sought-after event hosts, keynote speakers and trainers. In addition to all that, Pep was nominated for an Emmy for his writing on America’s long-running television show, Saturday Night Live.
Meer over Pep RosenfeldWork-Laugh Balance (NL)
Waarom en hoe humor jou en je team succesvoller maakt
Paperback Nederlands 2025 1e druk 9789400518698Samenvatting
We werken allemaal. En we houden allemaal van lachen. Dit boek laat zien hoe je deze twee kunt combineren – en waarom dat zo krachtig en waardevol is. Je leert hoe je van je werkplek een plek maakt waar jij en je collega's samen van humor kunnen genieten. Want humor op het werk is niet alleen leuker voor jou, je team en je bedrijf, het verbetert ook de kwaliteit van jullie werk.
Humor verbindt mensen, zelfs als ze in eerste instantie niet zo goed met elkaar overweg kunnen. Het maakt communicatie krachtiger en de boodschap blijft beter hangen. Het laat mensen op een verfrissende manier naar onderwerpen – en problemen – kijken. De magie van humor is echt. En in dit boek ontdek je hoe je deze magie zelf kunt toepassen.
Specificaties
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Pep Rosenfeld
Inhoudsopgave
Introductie: Humor is een magische kracht
1. Lachen is écht het beste medicijn
2. Humor maakt zaken beter
3. Hoe Humor Deel I - De Zeven Vaardigheden
4. Hoe Humor Deel II - Enkele details
5. Positieve humor
6. Conclusies
Dankwoord
Achterwoord door Andrew Moskos
Eindnoten
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan