Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 70% korting
,

Koud, Kouder, Koudst

Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur?

Gebonden Nederlands 2013 1e druk 9789490969035
Verkooppositie 2697Hoogste positie: 702
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
32,50
9,95
VOORDEEL - 70% korting

Samenvatting

De wereld van koude acquisitie is een hele mooie. Leer de fijne kneepjes van het vak en beoordeel of koud, kouder, koudst past bij uw persoonlijkheid. Dit boek gaat in op alle facetten die horen bij koude acquisitie.

De do's en dont's, er staan praktische handreikingen in, praktijkvoorbeelden en tips. Na het lezen heeft u een volledig beeld van dit vakgebied en kunt u zelf beoordelen of u geschikt bent voor deze avontuurlijke manier van verkopen.

Specificaties

ISBN13:9789490969035
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:152
Uitgever:Payned
Druk:1
Verschijningsdatum:28-2-2014
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
ISSN:

Lezersrecensies

4.0 van de 5
1 stem
0
1
0
0
0

Over Rolf Tempelman

Rolf Tempelman heeft meer dan 25 jaar verkoopervaring in diverse buitendienstfuncties. Eerst in loondienst en later als zelfstandig ondernemer. Helemaal van niets een bedrijf opstarten, voornamelijk door koude acquisitie, is een van zijn specialiteiten. Tempelman gaf leiding aan verkopers bij verschillende bedrijven en zag dat de schoen meestal wrong bij koude acquisitie. Tempelman is eigenaar-directeur van Payned payolling.

Andere boeken door Rolf Tempelman

Over Sander Bennink

Sander Bennink is afgestudeerd hbo-er en kwam tijdens zijn opleiding in contact met koude acquisitie. De afgelopen jaren heeft hij zich hierin gespecialiseerd en zich het vak meester gemaakt. Bennink is werkzaam als eindverantwoordelijke voor de salesafdeling van Payned payrolling.

Andere boeken door Sander Bennink

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Wat is koude acquisitie
2. Waarom koude acquisitie?
3. Koude acquisitie voor continuïteit en bijzondere momenten
4. Manieren van klantenwerving
5. Verkopen is een vak
6. Persoonlijkheden van een verkoper
7. Genereren van leads
8. Voorbereiding
9. Het gesprek
10. Verkopen als kameleon
11. Omgaan met tegenwerpingen
12. Persoonlijke valkuilen
13. Afsluiting van een acquisitiegesprek
14. Opvolging (Follow-up)
15. Afleggen
16. Tips & tricks
17. Past koude acquisitie bij jou?

Payned payrolling
Koude acquisitie in jouw verkoopteam of bedrijf

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Koud, Kouder, Koudst