

Jan Van der Vurst is trainer en consultant met opdrachten in meer dan 30 landen, gespecialiseerd in het versterken van bedrijfsculturen en het ontwikkelen van beïnvloedingsvaardigheden. Na academische mandaten aan de KU Leuven en UAntwerpen, heeft hij zijn expertise ingezet om organisaties wereldwijd te begeleiden.
Meer over Jan Van der VurstImpact
Gelijk hebben en gelijk krijgen
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2012 1e druk 9789401400725Samenvatting
Waarom vindt u dat u altijd gelijk hebt? Hoe zorgt u ervoor dat uw voorstellen geaccepteerd worden? Wat kunt u bij uzelf en bij anderen beïnvloeden en wat niet? 'Impact' zet u aan het denken en het doen. Het combineert solide wetenschappelijk onderzoek met zeer herkenbare situaties van elke dag.
'Impact' is een verrassend en enthousiasmerend boek voor iedereen die het hebben van invloed belangrijk vindt. Voor leidinggevenden die de talenten van hun medewerkers maximaal tot hun recht willen laten komen, voor ouders die hun kinderen willen voorbereiden op een succesvol leven, voor leraren die begaan zijn met de ontwikkeling van hun leerlingen en voor zorgverleners die graag willen dat hun adviezen gevolgd worden.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Dit boek
Deel I: Grenzen van invloed en beïnvloedbaarheid
1. The base case: mensen laten hun mening niet veranderen
2. Basisprincipes van beïnvloeding: van bondgenoten en kruisvaarders
3. Kies je doelen
Deel II: Hoe vergroot je je impact?
4. Strategieën voor de lange termijn
5. Hoe vergroot je je impact als leidinggevende?
6. Strategieën voor de korte termijn
Deel III: Van weten naar toepassen
7. Maar tussen weten en doen staan waarden in de weg en praktische bezwaren
Bibliografie
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit e-book kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan