Filteren
Trefwoord
9 resultaten
gebondenNederlands198 blz.9789089655745
1e druk
23-2-2021
Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Meer
paperbackNederlands204 blz.9789001078409
2e druk
15-12-2022
Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. Meer
paperbackNederlands500 blz.9789001044824
1e druk
27-5-2025
Deze innovatieve leermethode biedt gebruikers een solide en actuele basis die alle essentiële onderdelen van marketing omvat, met bewezen effectieve modellen, stappenplannen en best practices die de nieuwste inzichten volgen en verouderde denkwijzen vervangen. Meer
paperbackNederlands509 blz.9789001078546
9e druk
5-6-2023
In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Meer
paperbackEngels240 blz.9789063695798
1e druk
18-9-2020
Creating a unique value for your customers is crucial if you want to differentiate in an overcrowded market. e crowd. Meer
paperbackEngels148 blz.9789401811408
1e druk
14-5-2024
andere uitgaves beschikbaar
Enhance your expertise in customer experience management with our two-day certified Experience Management (XM) and Xperience Level Agreement (XLA®) Foundation courseware. Meer
paperbackNederlands319 blz.9789052619279
2e druk
20-3-2013
'De beleveniseconomie' is onbetwist een managementklassieker en het is nog steeds de belevenis die de klant op een speciale manier verbindt aan uw product en uw bedrijf. Meer
paperbackNederlands352 blz.9789043028974
4e druk
19-8-2015
'Economie van experiences' laat het veranderingsproces zien waarin we maatschappelijk gezien verkeren en waar we op zoek zijn naar nieuwe vormen van waardecreatie zoals de ‘experience economy’ daar een eerste symptoom en een uiting van is. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789493202368
2e druk
5-12-2023
andere uitgaves beschikbaar
Elk bedrijf heeft te maken met signalen van klanten, van tevredenheidsonderzoeken, e-mails en telefoontjes tot en met boze uitingen op de sociale media. Meer