Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackEngels188 blz.9789087536763
1e druk
31-1-2012
Het primaire doel van deze pocket guide is een snelle referentie te bieden van ITIL. Zodoende is dit een zeer waardevolle hulp voor alle managers die actief zijn binnen Service Management. Meer
paperbackNederlands236 blz.9789463563666
1e druk
29-10-2024
'Tools die werken' is de ultieme gids voor iedereen die zijn productiviteit en efficiëntie wil verhogen met behulp van de beste beschikbare tools voor communicatie, projectbeheer en meer. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789037257670
4e druk
16-6-2020
Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning. Meer
gebondenEngels272 blz.9780470876817
1e druk
'Sharing Hidden Know-How' begint het gesprek waarmee organisaties ontdekken hoeveel kennis ze vertegenwoordigen. Deze gids onthult de 'Knowlegde Jam', een gefaciliteerde collaboratieve methode om organisaties te helpen de fundamentele discipline van kennisoverdracht te herontdekken - het gesprek. Meer