
Lees verder
Wil Michels is bestsellerauteur van Hetv Communicatie Model, Handboek Communicatie, Communicatiestrategie en Fanstrategie. Als geen ander is hij in staat om complexe zaken helder te maken. Wil geeft elke week lezingen en workshops over communicatiestrategie en creatief denken. No-nonsense, humor en een verrassende output kenmerken zijn aanpak.
Meer over Wil MichelsHet 'Communicatie Model compact' biedt je een complete en overzichtelijke aanpak waarin visie, strategie en uitvoering samenkomen.
Dit handzame boekje verbindt organisatievraagstukken aan communicatievragen en combineert strategie met een doelgerichte aanpak. Het resultaat: een alomvattende aanpak met zowel aandacht voor visie als voor analyse, strategie, positionering, creatief concept en contentstrategie.
'Het Communicatie Model' bestaat uit drie blokken: Analyse, Strategie en Aanpak die als fundering dienen voor 12 bouwstenen. Als je deze 12 bouwstenen uitwerkt, creëer je een zeer solide basis en een scherpe focus waarmee je direct aan de slag kan. Zo is voor iedereen duidelijk waar communicatie voor staat en gaat.
'Het Communicatie Model' is het resultaat van jarenlange praktijkervaring en nauwe samenwerking met studenten, docenten en professionals die hun eigen waardevolle inzichten met Wil hebben gedeeld. Voor een geslaagde communicatie is het van belang dat organisatiestrategie, communicatiestrategie en acties aan elkaar worden gekoppeld. Met 'Het Communicatie Model' is deze aanpak voor iedereen binnen handbereik.
communicatiestrategie communicatie strategie communicatiemodel positionering communicatiedoelen communicatiedoelgroepen analyse organisatie propositie kernboodschap communicatieplan contentstrategie omgevingsanalyse merkidentiteit creatief concept stakeholdermanagement accountability branding monitoring communicatievak customer journey corporate identity communicatieplanning planningsproces organisatieanalyse communicatievisie golden circle mediaselectie swot-analyse persona's reputatiemanagement gap-analyse organisatievraagstukken communicatievraagstukken internal branding destep-analyse crossmediale aanpak projectplanning identiteit merkessentie canvasmodel power-interestmatrix organisatiecultuur kernwaarden message house communicatiekruispunt storytelling contentkalender professionele communicatie doelgerichte aanpak communicatiemanagement evaluatiemethoden issuemanagement owned media ai in communicatie see-think-do-care kpi's benchmarking artificial intelligence prioritering communicatieprofessional earned media paid media interne communicatie externe communicatie communicatieteam professionalisering organisatiedoelen communicatie-instrumenten communicatiebudget communicatie-effectiviteit trendanalyse
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books